Me partner zocht een fulltime job en wilde de horeca uit dus Luba beloofde veel dus waren enthouisiast.
Toen uiteindelijk de contracten getekend moesten worden kwam de aap uit de mouw het was een nul uren contract dit is nimmer en nooit mede gedeeld in de reeds eerdere gesprekken bij Luba.Een ieder weet als er geen werk genoeg is een uitzendkracht naar huis gestuurd wordt en geen werk is geen geld ! Iets wat in Corona tijden zomaar kan gebeuren. Er werd zelfs door een collega van andere locatie gebeld moest het allemal niet zo zwart wit zien ..... we werken al jaren met deze werkgever en er is altijd werk zegt men doodleuk. UIteindelijk zelf de werkgever gebeld en netjes gemeldt dat het allemaal niet doorging die wist van niks einde vrijdagmiddag en maandag zou de eerste werkdag zijn; die was nogal verrast en was denk ik net zoals wij verbaads over de communicatie en acteren van dit uitendbureau. In de beginfase zijn ze niet bij te houden ; daarna zakt het niveau al heel snel naar beneden over de kennis en uitspraken maar niet te beginnen . Tip: benader een werkgever rechtstreeks scheelt je een hoop tijd en irritaties.
Sterke punten
niet bekend
Zwakke punten
communicate en transparantie