Als ze je nog "binnen moeten hale\" reageren ze snel en zijn ze makkelijk bereikbaar. Maar als je werkzaam bent via Luba dan duurt het vrij lang voordat je een reactie krijgt (mail verzonden op vrijdag, inmiddels woensdag en nog geen reactie gehad). Je krijgt geen reiskosten vergoed als je naar kantoor reist met auto EN met openbaar vervoer. Dat terwijl er tegenwoordig veel bespaard wordt op de reiskosten vanwege thuiswerken. Dit wordt ook niet verteld voordat je je contract tekent maar als je al 2 maanden aan het werk bent. In de CAO staat dat de werkgever de reiskosten moet vergoeden.
Sterke punten
Proactief zijn als ze je nog moeten 'binnen halen'.
Zwakke punten
Regels hanteren die niet zijn besproken in het contract of in de uitzendopdracht. \\r\\nTraag in communicatie, als
Desbetreffend contactpersoon is niet bereikbaar. Hij is erg laks in het geven van antwoorden waarbij hij het antwoord eigenlijk niet zeker weet en hierdoor verkeerde informatie geeft. Ik zou bijvoorbeeld met kerst en oud en nieuw doorbetaald krijgen terwijl dat niet zo was. Door het laks handelen van desbetreffend contactpersoon was ik weken aan het werk met iemand die nog geen contract had en hierdoor ook niet verzekerd was op werk.
Daarnaast kan je hem bellen maar hij drukt je gewoon weg. Voor contact met mijn contactpersoon moet ik eerst naar het kantoor bellen die dan een TBA aanmaken. Nu zit ik in een situatie waar ik specifiek mijn contactpersoon nodig heb maar hij telkens onbereikbaar is. Hij maakt beloftes die hij niet nakomt en is daarna onbereikbaar.
Eerder heb ik dit aangegeven bij YoungCapital en degene aan de telefoon was het met mij eens dat het geen prioriteit is voor YoungCapital omdat ik hier al vaker contact over heb gehad maar dit probleem zich blijft voortdoen. Ik krijg niet het idee dat YoungCapital iets met mijn eerdere klacht heb gedaan. (Die ik bij YC zelf heb ingediend).
De contactpersoon had beloofd mij een mail door te sturen waarmee hij zegt dat ik niet in aanraking kom voor een transitie vergoeding. Ik wacht al dagenlang op die mail. Hij heeft de brief telefonisch voorgelezen en daaruit bleek dat de verhalen uit de brief niet helemaal correct waren. Dit wilde ik graag inzien, bespreken en corrigeren omdat ik recht heb op een transitie vergoeding. Nog steeds heb ik geen mail en de contactpersoon heeft geen antwoord op mijn bericht en neemt zijn telefoon niet op.
Jammer dat het bij YoungCapital alleen maar gaat om geld verdienen. De uitzendkrachten zijn niet belangrijk, zolang er maar geld binnenkomt.
Sterke punten
Interessante vacatures
Zwakke punten
Onkundige recruiters met een lakse houding (niet allemaal).