Ik heb een contract voor 37.5u per week. dit staat vast in de overeenkomst. Het bedrijf houdt zich iet aan deze afspraak en stuurt me iedere keer eerder naar huis. Ik meldt dit bij Luba, waarop ik eerst de reactie krijg"wat een raaar bedrijf, waarna ik mededeling krijg dat het in maart pas drukker wordt". Ik meen toch werkzaam te zijn in de maand januari '19 en niet in maart of verder. Luba Katwijk verdraait dit door steeds te wijzen naar de periode na januari en gaat het feitelijke niet in wat vaststaat in de overeenkomst. Of te wel zeer gemakkelijk en gemakzuchtig hierover heen stappen. Luba Katwijk ontwijkt zijn verantwoordelijkheid inzake uitzenden, stapt over problemen heen. en heeft de klant op de eerste plaats dat is in deze wel duidelijk. De klant is voor luba belangrijker dan de uitzendkracht. Kortom een bedrijf wat graag niet ingaat op problemen en de uitzendkracht wil bewieroken met andere feiten, die niet duidelijk op tafel liggen.
Sterke punten
Niet luisteren en wegwuiven van kritiek.
Zwakke punten
komen niet de afspraken na die gemaakt zijn. komen hun uitzendcontract iet na.