Reviews van deze auteur (20087)

Altijd minimaal een 8.

Review over Doen Horeca

Altijd minimaal een 8 scoren aan het einde van je dienst is het credo van Doen, behaal je minder, dan betaalt de opdrachtgever minder.

Klinkt heftig? Dat is het soms ook.
Echter is een van de belangrijkste lessen die je bij doen leert, is dat het gaat om mentaliteit en werkhouding.
Met name omdat wij veel verschillende opdrachtgevers hebben zul je vaak in een, voor jou, nieuw bedrijf komen te werken. Je leert hierbij veel over mensen, en wat ze zoeken in uitzendkrachten.

Echter als meer tijd verstrijkt wordt je hier beter in en zul je vaker komen te werken bij opdrachtgevers die je al kent.
Doen is vooral wat je er zelf van maakt, de vrijheid is daar namelijk voor als je betrouwbaar en flexibel bent.

Wat doen top maakt is dat je met enorm toffe collega´s komt te werken, dat moet ook wel als je vaak met andere doeners op een dienst staat. Ook hebben wij een brede reeks aan opdrachtgevers, hierbij zowel van counterwerk tot sterrenrestaurants. Kantoor Tilburg focust zich meer op grote uitvragen (ijshockey, voetbal), kantoor Amsterdam meer op solodiensten in het hogere niveau en bij goed aangeschreven horecabedrijven.

Wat minder is, is dat je dus altijd ergens anders staat, goed voor je skills, maar het neemt wel ruimte in je hoofd op. Voor sommige mensen een pluspunt, maar voor mij persoonlijk minder.

Veel dingen in het leven moet je ervaren, zo ook bij doen. Ik raad het je gewoon aan (jaja) om het eens te Doen. ;)

Groet,
Luuk

Sterke punten
Je ontwikkelt een grote en brede skillset.
Na een jaar of anderhalf fulltime werken heb je zoveel skills dat je bij elk random horecabedrijf je het heel snel eigen kan maken.
De mogelijkheid om op het hogere niveau te werken zonder dat daarvoor een hom/hotelschool diploma voor nodig is.

Zwakke punten
Je staat altijd ergens anders, wat vermoeiend kan zijn.
Kantoor Tilburg is minder georganiseerd dan kantoor Amsterdam.

reacties: