Bij JMW maken de medewerkers het verschil uit. De mensen die werken bij JMW houden gastvrijheid hoog in het vaandel en hebben passie voor de hospitality- branche. Van de medewerkers van JMW wordt verwacht, dat zij klantvriendelijk, collegiaal en loyaal zijn. Daarnaast moet het belang van JMW steeds goed voor ogen gehouden worden. Daarnaast wordt er veel waarde gehecht aan personeel dat flexibel en breed inzetbaar is. Aan het personeel wordt ook steeds gevraagd om een oplossingsgerichte houding aan de dag te stellen en het hoofd koel te houden als deadlines naderen. Medewerkers van JMW kunnen rekenen op een leerzame en afwisselende baan. Men leert hierbij onder andere plannen, organiseren, belangen afwegen, inschattingen maken en communiceren op verschillende niveaus. JMW is ook een uitstekende basis om door te groeien naar andere functies, diverse gerichte trainingen, veel vrijheid en ondernemerschap.
JMW is zich ervan bewust dat opdrachtgevers veel waarde hechten aan kwalitatief en goed opgeleid personeel. Dit bedrijf biedt dan ook de hoogste kwaliteit en de meeste efficiency. Het personeel beschikt namelijk over alle benodigde vaardigheden en hebben brede ervaring, opgedaan op prestigieuze evenementen en congressen, premium partijen en in traditionele restaurants. Opdrachtgevers die voor JMW kiezen, kunnen rekenen op maatwerk en ontzorging JMW denkt met opdrachtgevers mee over de personeelsbehoefte, zowel qua hoeveelheid als werkniveau. Op basis daarvan wordt er steeds gastvrij personeel geleverd, dat goed bij de opdrachtgever past. Er wordt voor vrijwel alles gezorgd. Men kan denken aan de incheck op locatie, de juiste kleding, facturatie, ziek- en betermeldingen, coaching en veel persoonlijk contact. Ook de werkplanning kan de opdrachtgever gerust toevertrouwen aan JMW.
JMW Hoofdkantoor Wibautstraat 22-24 1091 GM Amsterdam [email protected] JMW beschikt over een landelijk netwerk van 12 vestigingen. Op de website van dit bedrijf, bij contact, kan men terecht voor de contact gegevens van elke vestiging.
Bij JMW heeft kwaliteit en excellente gastbeleving een centrale plek. Het is van belang, dat personeelsleden met de juiste kennis van start gaan met een nieuwe job. JMW biedt een effectief trainingsprogramma om de kwaliteit naar de opdrachtgever toe te garanderen en tegelijk de persoonlijke groei van personeelsleden te stimuleren. Alle nieuwe personeelsleden krijgen verplicht een twee uur durende training. Tijdens de training krijgt men onder andere de belangrijkste (basis)horecavaardigheden, de spelregels en wensen van JMW én de opdrachtgevers. Er wordt tijdens de training ook veel aandacht besteed aan het aspect van gastvrijheid. Na drie maanden gewerkt te hebben, krijgen werknemers ook de training "beter" van JMW. Dit omvat een een bartraining, waarin men het perfecte biertje leert tappen. Men krijgt ook tips en tricks om het werk achter de bar te professionaliseren. Het personeel leert ook hoe een tafel te dekken en het belang van gastvrijheid. Sommige medewerkers krijgen ook de mogelijkheid om in een later stadium een masterclass te volgen.
Geen sympathie met medewerkers
Rot bedrijf. Mocht je een keer ziek zijn na zo lang bij hun in dienst te zitten worden je diensten eruit gehaald. En zonder dat er met je gecommuniceerd word, word je dossier gesloten. Wanneer je belt word er gezegd dat ze niet meer samen willen werken want iedereen is vervangbaar bij JMW. Genoeg andere uitzendbureaus waar ze wel goed omgaan met medewerkers en JMW is daar niet een van.
Sterke punten
Niet
Disappointing
Inefficient interviewing process.
Not following through with the commitments/undertakings.
No follow up or response to emails.